Povratak

ŠTO JE POLITIKA POVRATA SPORTSHOP-A?

Ako niste u potpunosti zadovoljni svojom narudžbom na sportshop.com , nudimo puni povrat novca u roku od 30 dana od primitka. Mogu se primijeniti sljedeća ograničenja.

  • Proizvodi Bad Bunny Puerto Rico su konačna rasprodaja i stoga se ne mogu vratiti ili zamijeniti. Za više pojedinosti o Bad Bunny proizvodima, pogledajte odjeljak “KAKO DA VRATIM SVOJ BAD BUNNY PROIZVOD” u nastavku, koji sadrži neke dodatne i različite uvjete iz naše politike povrata u SAD-u.
  • Sve sezonske nadoplate bit će uključene u ukupni iznos isporuke vaše narudžbe i nepovratne su
  • Budući da su personalizirani proizvodi izrađeni samo za vas, ne mogu se vratiti
  • Navlake za lice nisu prihvatljive za povrat ili zamjenu iz sigurnosnih razloga
  • Hype proizvode kao što je Yeezy potrebno je vratiti putem online portala za povrat u roku od sedam dana od datuma isporuke. Stranica proizvoda priopćava sedmodnevni rok povrata tijekom postupka naručivanja.

Provjerite ispunjava li vaš povrat sljedeće standarde:

  • Paket mora biti poslan fizički iz Sjedinjenih Država
  • Proizvod je u izvornom stanju i pakiranju
  • Odjeća ima priložene originalne oznake
  • Obuća je u originalnoj kutiji za cipele
  • Pribor ima sve dijelove u originalnom pakiranju

Nismo u mogućnosti vratiti bilo koji artikl(e) ili robu kupljenu od trgovca koji nije www.sportshop.com . Molimo vratite proizvod originalnom trgovcu.

KAKO MOGU VRATITI SVOJU NARUDŽBU ZA POVRAT NOVCA ILI ZAMJENU?
KORISNICI SA ADIDAS RAČUNOM
  1. Prijavite se na svoj račun Creators Cluba
  2. Idite na Povijest narudžbi
  3. Pogledajte narudžbu koju želite vratiti i odaberite Povratak artikala ili Zamjena besplatnih veličina
  4. Odaberite proizvod koji želite vratiti, razlog povrata i način plaćanja za povrat
  5. Ako mijenjate, odaberite proizvod za zamjenu i svoju novu veličinu
  6. Slijedite upute za jednostavan povrat naljepnice i pošiljke
GOSTI KORISNICI
  1. Idite na Praćenje narudžbi
  2. Unesite broj svoje narudžbe (tj. AD000000000) i adresu e-pošte kako biste pronašli pojedinosti svoje narudžbe
  3. Odaberite Povratak artikala ili Besplatna zamjena veličine
  4. Odaberite proizvod koji želite vratiti, razlog povrata i način plaćanja za povrat
  5. Ako mijenjate, odaberite proizvod za zamjenu i svoju novu veličinu
  6. Slijedite upute za jednostavan povrat naljepnice i pošiljke
JEDNOSTAVAN ISPIS NALJEPNICA I POVRAT POSILJKE

Nakon što slijedite upute za dovršetak povrata ili zamjene na adidas.com, dobit ćete naljepnicu za povrat. Da biste vratili svoju narudžbu, jednostavno:

  1. Ispišite povratnu naljepnicu. Nema pisača? Jednostavno spremite povratni FedEx QR kod ili povratnu naljepnicu na svoj mobilni uređaj za prikaz tijekom vraćanja.
  2. Spakirajte artikl(e) koji želite vratiti u originalnu kutiju ili bilo koju koja vam je dostupna.
  3. Zatvorite kutiju i stavite svoju povratnu naljepnicu preko izvorne naljepnice za isporuku ili pokažite povratni FedEx QR kod tijekom preuzimanja.
  4. Donesite svoj paket na mjesto vraćanja. Više pojedinosti o povratnim lokacijama možete pronaći na http://www.fedex.com/easyreturns
  5. Obradit ćemo vaš povrat u roku od 21 radnog dana od trenutka kada ga naša ustanova primi.
  6. Obrada povrata uključuje potpuni pregled kvalitete svakog proizvoda prije nego što se odobri povrat novca.
  7. Nakon što se vaš povrat obradi uz potpuni pregled kvalitete i povrat novca bude odobren, dobit ćete kredit koji se vraća na vaš izvorni oblik plaćanja u roku od 10 radnih dana.
KORPA 0