PROCEDURA ZAMJENE ARTIKLA
Ukoliko ste nakon prijema artikla ustanovili da želite da ga zamjenite za drugu veličinu ili drugi artikal iste ili veće cjenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate putem email-a podrska@zmajevi.ba. Neophodno je da u tom trenutku imate pored sebe broj računa/otpremnice i da nam saopštite šifru artikla i veličinu koja bi Vam odgovarala.
Nakon toga, vrši se fizička provjera dostupnosti željene veličine, odnosno željeni artikal nakon čega dobijate instrukcije i objašnjenja procesa zamjene veličine za odgovarajuću, odnosno zamjena artikla za drugi.
Prilikom povraćaja robe obavezno je robu vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalnom neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i račun.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se zamjena i proizvod će biti vraćen kupcu na njegov trošak.
Poručeni artikal nije moguće mijenjati ukoliko je nošen.
ROK ZAMJENE
Proceduru za zamjenu artikla kupac može da pokrene najkasnije u roku od 15 dana od prijema proizvoda. Nakon toga, rok za zamjenu veličine artikla je 15 dana od trenutka podnošenja zahtjeva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.
TROŠKOVI ISPORUKE
Troškove povrata robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima zamjene veličine artikla i zamjene artikla za drugi.